Kapitel 10 - First kiss

Jasmine's perspektiv:
''Kan du förlåta mig?'' frågade Justin igen och flytta sitt ansikte närmare mitt.
''Ja!'' sa jag och kände att jag började rodna igen. Det blåste till lite och mitt hår flög i mitt ansikte. Justin ställde sig upp och tog tag i mina hand. När vi ståg upp så tog han sin hand på min midja och jag la min hand på hans bröstkorg. Han flyttade sig närmare mitt ansikte.



Sen tryckte han sina läppar mot mina. Våran kyss var mjuk och lugn.
Jag var tvungen att avsluta den för att få ta luft. ''Du är inte som alla andra tjejer..'' började Justin och fortsatte ''.. Du är för bra för mig Jasmine. Kom alltid ihåg det'' avslutade han och han tryckte sina läppar mot mina igen. Hur kunde jag vara för bra för Justin?! Mina fjärilar i magen började flyga runt i magen.
''Vill du gå ut på en middag med mig?'' sa han och lutade sin panna mot min.
''Utan någon luva på sig?'' sa jag retsamt och log. ''Såklart'' sa han och kysste mig igen. Denna gång var den mer passionerad och lite hårdare. ''Isånnafall.. vill jag gärna gå ut med dig'' sa jag och kollade på han. Justin log brett. Jag gick bakåt och bet mig i läppen. Jag tog ena hårlslingan och snurrade det, och sen gick jag bakom en ridå. Justin log brett och började gå mot mig. Han gick mot mig och jag gick fortfarande bakåt. Sen sprang han mot mig och tog tag i mig och kysste mig igen.
När det hade gått några timmar så kollade jag på klockan. Den var halv tolv. Mamma och pappa är säkert oroliga. Men varför hade inte dom ringt mig?
Justin hållde på att leka med mina fingrar. ''Justin..'' började jag och han kollade på mig. Hans ögon fick mig att smälta bort. ''.. Jag måste hem'' sa jag och Justin såg ledsen ut. ''Måste du?'' sa han lite retsamt och tog sitt ansikte nära mitt. Jag nickade sakta. Jag blev helt förtrollad. Han tryckte sina läppar mot mina och jag ville aldrig sluta. Men tillslut knuffa jag bort honom lite. Vi stallde oss upp, han tog tag i min hand.
''Behöver du skjuts?'' frågade Justin och kollade på mig. ''Om det går bra'' sa jag försiktigt. Han började skratta och pussa mig på kinden. Jag började rodna ''Du är så söt när du rodnar'' sa Justin och jag vände bort ansiktet.
När vi satt i bilen så fick jag ett sms av mamma ''Hej gumman, jag sitter på flygplanet på väg till New York. Jag ska sjunga en lite duett med en person. Sköt om dig. Puss''. Jag blev genast ledsen. Jag ville inte vara själv med pappa och caytlin.. Dom pratade aldrig med mig. Jag var alltid utanför. Justin såg tydligen det och kollade på mig oroligt. Jag skakade på huvudet och kollade ut. När vi var framme hos mig frågade Justin om han fick mitt nummer. Jag gav det till honom, och sen sträckte han sig mot mig och gav mig en lång kyss. Jag var tvungen att avsluta. ''Hejdå'' sa Justin och höll i min hand när jag gick ut. 'Hejdå..'' sa jag sorgset. Vi släppte varandras händer och jag gick mot dörren. När jag gick in ståg pappa i dörröppningen. ''Vem var det där då?'' frågade pappa surt.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ojojoj, vad kommer hända nu? :O
håll utkik efter nästa kapitel som kommer snart ;)
kommentera vad ni tycker, statestiken är jätte bra!! :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så jävla fucking bra! Nästa del, NU :D

2012-01-09 @ 20:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0