Kapitel 13 - You are perfect

Jasmine's perspektiv:
När Justin sa att han älskade mig förändrades allt. ''Förlåt..'' sa jag försiktigt och började skämmas. Justin hoppade närmare mig och krama mig ''Jasmine, säg aldrig förlåt igen.. Du gjorde inget fel..'' viskade Justin i mitt öra. Han tog sitt pekfinger under min hacka och förde mitt ansikte mot hans. Han tryckte sina mjuka läppar mot mina. Han var helt underbar, jag älskade verkligen Justin.
''Du.. Är.. Perfekt..'' sa han mellan kyssarna. Mina fjärilar flög runt i min mage. Jag blev tvungen att avsluta för att ta lite luft.
Det hade gått några timmar och vi hade gått runt i skogen. När jag såg en liten hare. ''Åh, kolla vad söt'' sa jag och pekade på haren. Justin log och kollade på mig. ''Fast inte sötare än dig'' viskade Justin och tog sin hand ovanför min midja. Jag började rodna igen, jag lät håret falla ner. ''Åh, du är så söt när du rodnar'' sa Justin gulligt.
''Kan du inte sova hos mig inatt?'' viskade Justin i mitt öra och tog sin armar runt min midja. ''Okej'' sa jag och vände mig om.
När klockan var halv tolv åkte vi hem till Justin. Jag brydde mig inte ens om att smsa pappa.
När vi var framme hos Justin så var huset stort och vitt, det såg ut som på en film. Trädgården var otroligt fin.
Jag gick sakta ut ur bilen och Justin kom och tog min hand. Jag blev lite nervös och Justin märkte det, han drog mig närmare sig. ''Oroa dig inte, hon kommer älska dig'' sa han och hans ord lät övertygande. Innan vi gick in då pussa han mig på kinden. Justin öppnade dörren och hallen var jätte fin. Justins mamma kom ut från ett av rummen ''Hej, du måste vara Jasmine? Jag har hört så mycket om dig. Jag heter Pattie'' sa hon snällt. Jag log mot henne och nickade sen kollade jag på Justin. Han blev röd i ansiktet. Jag log mot honom och han log tillbaka.
''Är ni hunriga?'' fråga Pattie och log mot oss. Jag skakade på huvudet och log. ''Nej, jag är inte hunrig'' sa Justin och kollade på mig. ''Justiiin'' sa en liten flicka som sprang mot honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0