Kapitel 14 - You are the perfect design

Jasmine's perspektiv:
''Justiiin!'' skrek den lilla tjejen. Jag antog att det var hans lilla syster. Justin lyfte upp henne och gav henne en puss på kinden, dom var så lika. Justin vände sig mot mig och lilla systern kollade på mig. Pattie gick och log mot mig, jag log tillbaka. ''Det här är Jasmine, visst är hon söt?'' sa Justin till sin lilla syster. jag log lite försiktigt mot henne. ''Vad söt hon är, vad heter hon?'' frågade jag och hon räckte ut armarna till mig. ''Jazmyn'' sa Justin och log. Han gav henne till mig. Jazmyn var hur lätt som helst, hon lekte lite emd mitt hår. Jag började skratta lite, sen gav jag henne till Justin igen. Vi gick in till köket och satt oss där. Jazmyn satte sig i Justins knä,



och jag satte mig bredvid dom.
Jazmyn kollade på mig och log stort, jag log tillbaka. Hon var bara för söt, tänkte jag.
Justin sträckte sig mot mig och pussa på mig på munnen, han la sin hand bakom mitt huvud.
''Justin?'' sa Pattie och båda hoppade till. Pattie ståg och skratta åt oss. Jag började rodna.
Jag tittade ner i bordet. ''Jag ska gå till en kompis, jag kommer hem sent ikväll. Det finns mat åt er i kylen'' sa Pattie, och kollade på mig och log. Jag log tillbaka. När hon stängde dörren skrattade jag och Justin.
''Jazmyn gå och lek med dina dockor'' sa Justin snällt till sin syster. Hon sprang iväg.
''Kom'' sa Justin och tog min hand. Vi gick upp och kom in ett rum, jag antog att det Justins rum. Väggarna var vita, och sängen var ganska stor. Han hade ett litet skrivbord och en stol. Han hållde min han och drog mig mot sin säng. Han puttade ner mig och la sig över mig. Hans halsband hängde i mitt ansikte, jag började skratta och puttade bort han. Han tog av sig dom och la sig över mig igen, han tryckte sina läppar mot mina och jag kände att min mobil vibrerade. Jag suckade och puttade på Justin igen. Han skratta lite. Jag satte mig upp och tog upp min mobil. Justin hängde över mig lite. Jag hade fått ett sms av pappa ''Du behöver inte komma hem. Du är ändå aldrig hemma. Springer runt med killar, kom inte hem'' Jag kände en tår trilla ner från mitt ansikte. Han var så elak, tror han att jag ville hem?!

Justin's perspektiv:
Jasmine öppnade sitt sms ''Du behöver inte komma hem. Du är ändå aldrig hemma. Springer runt med killar, kom inte hem''. Jag hann inte se vem det var ifrån, hon tog bort smset och jag såg en tår rinna ner från hennes ansikte. Jag krama om henne direkt och kände att tårarna brände bakom mina ögonlock.
''Älskling.. sluta gråta'' sa jag och pussa henne på pannan. Jag lyfte upp hennes huvud mellan mina händer. Hon var röd i ögonen. Hon kollade på mig och sedan tittade hon ner. Jag tryckte mina läppar mot hennes och lyfte upp henne. Hon tog sin armar runt min hals och vi kysstes passionerat och jag drog hennes mot väggen och vi kysstes fortfarande. Jag tog min ena hand på väggen och min andra hand på hennes midja.
Hon gör mig galen, tänkte jag.. Hon var för underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0