Kapitel 15 - I can't be without you

Jasmine's perspektiv:
Justin hade sett att jag grät, han tog sina händer på mina kinder och kysste mig passionerat. Den var den bästa kyssen vi någonsin har haft, han drog mig mot väggen och la sin hand på min midja.
Jag ville aldrig sluta, han lyfte upp mig så jag hade mina ben runt hans midja. Jag var tryckt mot väggen, men det gjorde inget. Justin var min värld. Jag älskade verkligen honom. Vi fortsatte att kyssas och han tog sina händer under min rumpa. Jag hade mina händer på hans nacke. Allt var perfekt, han var perfekt.
Vi hållde på så länge till jag var tvungen att avsluta för att få hämta andan lite. Jag ställde mig ner på golvet. Jag andades sakta in och sakta ut. Justin tryckte mig försiktigt mot väggen igen och kysste mig mjukt. Hans läppar var mjuka och lite fuktiga. Jag la mina armar runt hans hals och han tog sin armar runt min midja.
Sen kom jag på att jag inte hade några kläder med mig eller någon tandborste. ''Justin..'' försökte jag säga. ''Mmm..?'' sa han och medans han fortsatte kyssa mig. Jag började skratta lite och tryckte mig ifrån honom.
''Jag har inga kläder eller tandborste..'' sa jag och kollade upp på Justin, mitt hår hängde lite över ögat. Justin strök bort det. ''Du kan låna ett linne av mamma och låna en tandborste av mig?'' sa han och log mot mig. ''Okej..'' sa jag och kysste honom mjukt på läpparna.
Jag var tvungen att avsluta, jag kände att jag började bli trött. Jag försökte se hur mycket klockan var, den var halv två. ''Ska vi gå och lägga oss?'' frågade Justin och kollade på mig och log. Jag nickade, han tog min hand och vi gick in till Patties rum. Jag fick ett svart linne. ''Tack'' sa jag och la mitt huvud på hans axel. Han pussade mitt huvud ''Du behöver inte tacka'' sa Justin vänligt. ''Får jag låna toaletten?'' frågade jag och log. ''Självklart'' sa han och vi gick till toaletten. Jag fattade, Justin ville hänga med in. Han ställde sig mot väggen och jag ställde mig framför honom. ''Justin..'' började jag och såg att han tittade ner på min kropp. ''Här uppe..''sa jag och pekade på mitt ansikte. Justin skrattade och kysste mig.

Jag gick in i toaletten och stängde dörren. Min mobil ringde, det var mamma.
''Hej mamma'' svarade jag snabbt. ''Hej gumman, vad gör du?'' frågade mamma glatt. ''Jag är med... en kompis'' ljög jag och mamma blev lite tyst. Sen fortsatte hon ''En kompis?'' frågade mamma. Jag hade alltid vart dålig på att ljuga för mamma. Jag bytte samtals ämne ''Hur går det med duetten?'' frågade jag och mamma lät glad på rösten. ''Det går jätte bra, vi är snart klara!!'' jag blev jätte glad för mammas skull. Jag visste inte vem hon sjöng duetten med. ''Vem sjunger du med?'' frågade jag försiktigt och log lite. ''Usher'' sa mamma och lät glad. Usher?! Skojade hon?! ''Åh, vad roligt mamma!'' sa jag och blev glad för hennes skull. ''Du skulle ha vart här, du sjunger ju otroligt bra gumman!'' sa mamma och lät lite ledsen. Det var bara min mamma som hade hört mig sjunga. ''Men mamma..'' började jag och kände att det var svårt att säga hejdå. Jag fortsatte ''.. Jag måste gå nu. Jag ringer dig, jag älskar dig'' jag svalde klumpen i halsen. ''Jag älskar dig med gumman.'' vi la på och jag vände mig mot spegeln. Jag klädde av mig och tog på mig linnet. Sen satte jag upp mitt hår i en knut och gick ut.



Jag gick sakta ut genom dörren sen gick jag in till Justins rum. Han var inte där, vart kunde han vara?
Sen kände jag ett par händer framför mina ögon. ''Är vi bara vänner?'' frågade Justin lite retsamt. Jag kunde inte låta bli att skratta. ''Kom'' sa han och drog mig mot sänge. Jag kunde se att han bet sig försiktigt i läppen.

Justin's perspektiv:
När Jasmine kom in i mitt rum var hon så vacker. Vad hon än gjorde så var hon helt perfekt. Jag hade hört när hon snackade med sin mamma och hennes mamma hade sagt att hon sjöng fint. Varför hade inte jag fått höra?
Jag gick fram till henne och tog mina händer framför hennes ansikte. ''Är vi bara vänner?'' frågade jag lite retsamt. Hon började skratta, det lät som en melodi. Jag drog henne mot sängen och jag bet mig försiktigt i läppen. Vi la oss ner och hon la sig jätte nära mig, hon gör mig galen.. Jag tryckte mina läppar återigen mot hennes och vi kysstes. Mina fjärilar i magen började fladdra. Jag älskade denna känsla.
Tillslut tryckte Jasmine ifrån mig lite och hon gäspade lite. ''Är du trött?'' frågade jag och kollade på henne. ''Lite'' sa hon och hon tryckte sin mjuka läppar mot mina. ''Jag älskar dig'' sa hon och det lät så perfekt. ''Jag älskar dig mer'' sa jag och pussade henne på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0