Kapitel 18 - The date part 1

Jasmine's perspektiv:
Justin skjutsade hem mig, när vi skulle säga hejdå så kysstes vi passionerat.
''Vi ses ikväll..'' sa han när jag avsluafe kyssen för att få andas. Jag log mot honom, vi släppte varandras händer. Jag steg ut ur bilen och stängde dörren. Jag tittade mot huset, pappa och Caytlin var i New york. Dom skulle vara där till hösten. Jag gick sakta mot dörren och låste upp. Jag steg in och huset kändes annorlunda. Jag sprang upp till mitt rum och tog fram min klänning. Sen sminkade jag mig och var klar precis klockan sju.
Jag hörde att Justin knackade på dörren, jag gick fram och öppnade. Justin kollade på mig och log sen kom han fram till mig. ''Hur kan jag ha en sån vacker flickvän?'' sa han och kysste mig mjukt på munnen. Mina fjärilar började vakna igen och mina kinder blev röda kända jag.. ''Världens.. mest.. perfekta.. tjej'' försökte Justin säga mellan kyssarna. Jag drog bort honom för att få lite luft.

Justin's perspektiv:
Jasmine hade på sig en blå klänning. Hon såg så perfekt ut, hon gjorde det inte rättvist. Hon var mer än vacker.
Jag gick fram och kysste henne mjukt, hon luktade så gott.
Hon avslutade kyssen och kolla på mig och log. Jag log tillbaka och tog hennes hand, jag kramade den mjukt. Vi gick in och satte oss i bilen. Jag ångrade inte att vi skulle åka till en resturang. Med folk runt omkring oss. Alla skulle få veta att hon var min flickvän, jag ville visa upp henne.. Hon var den ända för mig. När vi satte oss i bilen så körde jag iväg. Jag kollade på Jasmine och hennes skönhet. ''Du är så vacker..'' sa jag och fortsatte kolla på henne. Jasmine började le ''Titta på vägen'' sa hon och skrattade sitt ljuvliga skratt.

(Så här ser Jasmine ut på dejten);


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0