Kapitel 19 - The date part 2

Jasmine's perspektiv:

När vi hade kommit fram till en resturang kom en stor kille mot oss. Vi gick ut ur bilen och alla paparazzi tog kort på oss. Den stora killen puttade bort alla. Justin drog mig närmare sig och log mot mig. Jag log tillbaka och luta lite mitt huvud mot hans axel. När vi kom in resturangen så kom det fram en kille mot oss. ''Är det Justin?'' frågade han och kolla på mig och sen på Justin. Justin nickade och killen visade ett bord åt oss.
Justin drog ut stolen åt mig och jag satte mig ner och log mot honom. Han pussa mig på pannan och satte sig mitt emot mig sen. Han hade beställt spagetti och köttbullar, han visste att jag gillade det. Vi började ta en spagetti och det var samma. Så våra ansikten kom närmare och närmare varandra. Jag började skratta och kollade ner.
Justins mobil började ringa, han svarade. Han kollade på mig hela tiden, jag älskade verkligen Justin. Inte för att han var känd. Jag älskade hans personlighet, och hur jag kände när jag var med honom. Han var perfekt.
''Hey... Va?!.. Skojar du?...... Ja, jag ska hälsa.... Får jag?!.... Tack så mycket man! Ah heydå!'' När Justin hade avslutat samtalet så log han mot mig. ''Din mamma hälsar och vill du följa med till New yourk?'' frågade Justin och kollade på mig. Hans ögon kollade djupt in i mina ögon. Ville Justin att jag skulle få följa med till New yourk? Hade mamma hälsat?! ''Får jag följa med?'' frågade jag lite försiktigt och to en spagetti bit. ''Klart du får, älskling. Vi åker imorgon. Din mamma har pratat med din pappa och du fick'' sa Justin och jag blev så glad. Justin började skratta lite.
När vi var klara åkte vi hem till mig. Jag tog ner en resväska och packade ner alla mina kläder. ''Jasmine..'' började Justin och tog sina armar runt min midja. Han fortsatte ''.. Varför har du inte berättat att du kan sjunga?'' avslutade Jusin och pussa på mjukt på axeln. Hur visste han det? Jag blev lite nervös. ''Jag tyckte det inte var så viktigt'' sa jag och justin ställde sig framför mig. ''Såklart det är viktigt'' sa Justin och lutade sin panna mot min panna mjukt.
När jag hade packat klart så åkte vi till Justin.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dom har två kapitlerna blev ganska korta, men det gör väll inget? :) har tränat osv, ska äta nu! :) Men ikväll kommer det fler kapitel och då blir dom långa ;) + Blogg.se vill inte ladda upp bilder.. men ni får bilder ikväll!
Statestiken är inte så bra nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0