Kapitel 20 - Love me

Jasmine's perspektiv:
Jag vaknade nästa morgon av att Justin kysste mig på munnen mjukt. Jag tittade på honom och hans hasselnöts bruna ögon var bara några centimeter från mina. Jag sträckte mig efter hans mun och han förståg vad jag ville. Han tryckte sina mjuka läppar mot mina. ''Justin, vi måste åka nu!'' skrek Pattie från tv rummet. Jag och Justin hoppade till och började skratta. Vi gick upp från sängen och jag hade bara ett linne på mig. Jag valde ett par shorts och en tubtop. Jag kammade snabbt igenom håret och sprang in till badrummet, jag tog min tandborste jag hade fått låna av Justin. ''Hej vackraste'' sa Justin och kom in i badrummet. Jag började rodna lätt. Jag vände mig bort från honom. Justin tog sin hand på min midja och viska i mitt öra ''Gumman.. Jag älskar när du rodnar''. Sen tog han sin hand på min rumpa och jag vände mig om mot Justin. Han började skratta och kysste mig på munnen. Jag la mina armar runt hans nacke och Justin tog min tandborste och försökte skölja av den medans han kysste mig. ''Vi måste gå nu..'' sa jag och log mot Justin. Justin tog min hand och kramade den mjukt. Jag öppnade ytterdörren och såg att det ståg en limousin utanför. Jag kollade på Justin. ''Allt för dig..'' sa han och jag kramade honom. Justin öppnade bildörren och jag satte mig ner. Det var rött samets golv, väggarna var svarta. Det var belysning på sidorna, och lite på golvet. Justin hoppade in på andra sidan och satte sig tätt intill mig. ''Vart är din mamma?'' frågade jag och la mitt huvud på hans axel. ''Hon åker i en annan bil'' sa Justin och pussade mig på mitt hår. Justin tog upp mitt ben och la det på hans, jag tog han ena hand och började leka lite med fingrarna. ''Kan du inte sjunga för mig nu?'' frågade Justin och log sitt socker söta leénde. ''Nej..'' sa jag och försökte att inte bli hypnotiserad. Men det var inte enkelt. ''Varför?'' frågade han och började strycka på mitt ben. ''Jag är lite morgonhes och då vill jag inte sjunga..'' ljög jag och hoppades på att Justin skulle tro mig. Jag hatade att ljuga för Justin. Han tog ner mitt ben och hoppade ännu närmare mig. ''Älskling.. du är dålig på att ljuga..'' började han och tog bort en hårslinga från mitt ansikte, Justin fortsatte ''.. Men jag ska inte tvinga dig'' han kysste mig på läpparna och drog mig tätt intill sig. Han tog sin ena hand på min kind och sin andra hand på min höft. Vi hade inga bälten på oss. Justin lyfte upp mig så mina ben var runt hans midja, vi fortsatte att kyssas. Kyssen blev snart till hångel och Justin la mig ner på sätet. Jag drog min hand genom hans hår, och han höll på att ta av sig sin lila t-shirt. Jag började skratta ''Inte här, Justin'' sa jag och försökte att hålla mitt skratt inne. ''Du gör mig galen älskling'' sa han och kysste mig på munnen.
När vi var framme kom den där stora killen. Han hade en namn skylt på tröjan där det drog Kenny. Troligen Justins livvakt. Han knuffade återigen bort alla fans och paparazzi. Vissa journalister frågade ''Vem är hon?''. Justin tog sin arm runt min midja och vi gick in i planet. Det var Justins privat plan. Det var så stort inuti och golven var gul aktiga och väggarna var vita. Det var mysigt här inne. Justin drog mig mot en av fotöljerna. Han satte sig och drog ner mig i hans knä. ''Tja Justin!'' sa en kille som var i våran ålder. ''Hey Chaz!'' sa Justin och log mot honom. ''Så.. Vem är detta då?'' han kollade på mig och log. ''Ey dude, Jasmine är min'' sa Justin och pussa mig på kinden. Jag log och började snurra på en hårslinga. ''Trevligt att träffas jasmine'' sa Chaz och kollade på mig. ''Haha, trevligt att träffas Chaz'' sa jag lite retsamt. Chaz log mot mig och Justin drog sin hand under min tröja och strök mig på magen. Jag lutade mitt huvud mot Justins axel. Chaz gick in till ett annat rum och så kom det några fler in hit. Jag mindes inte allas namn. Men jag nickade och hälsade. Planet startade och började flyga. När Chaz kom tillbaka så hade han med sig kortspel. ''Ska vi spela?'' frågade han alla oss och log brett. Alla skrek ja och jag började skratta lite. Jag satte mig lite upp, jag och Justin delade soffan. Vi körde 'finns i sjön' och det var Justins tur att börja ''Alla dina femmor älskling?'' frågade Justin och jag tänkte lura honom. ''Nej, jag har inga'' sa jag och justin började kittla mig. ''Jo, får jag dom!'' sa Justin och fortsatte ''Jag såg att du hade'' han kittla mig och pussa mig i ansiktet. ''Justin.. sluta'' sa jag men det gick inget vidare. ''Ska ni spela eller?'' frågade Chaz, han gillade tydligen detta spel. ''Nej'' sa Justin och drog mig in till rum. Det var en säng och ett fönster. Väggarna var vinröda och golvet var lite brunt. Han lyfte upp mig så mina ben var runt hans midja. ''Jag älskar dig'' sa Justin och kolla på mig. ''Jag älskar dig också'' sa jag och pussade honom på nästipen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0