Kapitel 21 - Hello Justin

Jasmine's perspektiv:
Jag blev så glad att jag fick följa med Justin, mamma och usher på turnén!
Vi skulle sova på hotellet en natt. Justin skulle gå och hyra ett rum åt oss. Han pussade mig på pannan framför Usher och mamma innan han gick. Jag började rodna lite och kollade på mamma och usher. Dom log stort mot mig. Mamma kom fram till mig ''Jag och Usher ska gå ut på en liten middag med några nu.. Ni klarar väll er själva?'' frågade hon och strök mig på håret. Jag nickade och log. När mamma hade gått kom Usher fram till mig och sa ''Justin har bra smak'' och så gick han. Jag började rodna.
Jag gick fram till hyllan där det ståg massa filmer, jag kände Justins händer på mina höfter. jag vände mig om och han tryckte sina fantastiska läppar mot mina.
''Kom..'' sa han och tog min hand. Vi gick till ett rum som låg lite längre bort. Han låste upp och vi gick in. Det var stort, väggarna var vita och golvet var gjort utav trä. Gardinerna var vita och det ståg en stor säng i mitten. ''Det är jätte fint'' sa jag och kände Justins armar runt min midja. ''Tycker du?'' viskade han i mitt öra. Jag nickade och log. Det var verkligen fint. ''Vad bra'' sa han och drog mig mot sängen. Vi tryckte våra läppar mot varandra och började kyssas. Han la mig försiktigt ner i sängen.

Justin's perspektiv:
Jag hade hyrt lyx rummet. Jasmine gillade det, jag kunde köpa allt till henne.
När vi hade gått fram till sängen så började vi kyssas, och jag la ner henne i sängen. Jag la mig på henne försiktigt. Jag ville ha henne, här och nu.
''Du..är..den..perfekta..tjejen..jag...någonsin...har...träffat...och...jag har träffat många'' sa jag och kollade på henne. Hon började le och jag kunde titta på hennes leénde hela tiden. Det var så vackert. Hon fick mitt hjärta att slå flera extra slag.
Jag böjde mig ner igen för att kyssa henne, när jag hör en knackning på dörren.
Jasmine puttade bort mig lätt och började skratta. Jag pussade henne på kinden och hon log.

Jasmine's perspektiv:
När Justin var påväg till dörren för att öppna, så ståg det en tjej där. Hon hade blont hår och blåa ögon. ''Hej Justin'' sa hon och log mot honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0