Kapitel 21 - Still loving it

Justin's perspektiv:
När vi var framme så väckte jag försiktigt Jasmine. ''Vi är framme'' viskade jag och hon kollade upp på mig med sina vackra ögon. Jag kysste henne mjukt på läpparna och sen gick vi ut ur rummet. Vi gick ut från flygplanet och paparazzi ståg utanför och journalister. Jag blev glad, för jag ville visa upp Jasmine för dom.
Jag pussade henne på kinden och alla journalister blev tokiga. Jag skrattade och tog hennes hand. Vi hoppade in i bilen och så körde dom iväg oss till ett hotell.

Jasmine's perspektiv:
Vi åkte mot ett hotell och jag lutade mitt huvud mot Justins axel och kollade ut genom fönstret. Justin la sitt huvud på mitt huvud och hörde att han somnade. Jag tog hans hand och började leka med hans fingrar. När vi var framme så kom det flera tjejer fram till Justin. Kenny knuffade bort dom lätt och vi gick in i hotellet. Ingen var därinne. Jag och Justin gick direkt till hissen. Vi klev in i den ''Kom..'' sa Justin och tryckte mig lätt in mot hissens hörn. Han kysste mig först lungt sen lite hårdare. Jag la mina armar runt hans hals men vi hann inte kyssas så länge tills hissen stannade. Justin tog min hand och vi gick in i ett av hotellrummen. Mamma satt i soffan och jag släppte Justins hand och sprang till mamma. ''Så är detta din 'vän'?'' viskade mamma i mitt öra. Jag började små fnittra. Usher kom ut genom en dörr. ''Tja Justin!'' sa han och dom gjorde highfives. Usher vände sig mot mig ''Och du måste vara Jasmine? Trevligt att äntligen få träffa dig'' sa han mig och log. ''Ja, trevligt att träffa dig också'' sa jag och log. Justin kom fram till mig och drog mig mot en fotölj.
''Vi har lite saker vi vill snacka om'' sa Usher allvarligt och kollade på oss.
''Vad?'' sa Justin och tog min hand. Han började leka med mina fingrar. Jag började känna mig lite nervös.
''VI SKA ÅKA PÅ EN TURNÉ OCH JUSTIN DU SKA VARA VÅRT FÖRBAND!!'' skrek Usher och jag kramade om honom. ''Så glad för din skulle Justin'' sa jag och log brett mot honom. ''Får Jasmine följa med?'' frågade Justin och gömde sig bakom mitt hår. ''Såklart'' sa mamma och log mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0