Kapitel 23 - I love you so

Jasmine's perspektiv:
Jag hörde att någon knacka på min dörr. ''Jasmine?'' det var Justin. Jag andades ut tyst och mina tårar slutade rinna. ''Jag är så ledsen.. du betyder mer för mig än vad Alexis gör. Det vet du, jag skulle aldrig såra dig med mening. Du förtjänar någon mycket bättre Jasmine. Jag är så dum..'' sa justin och jag kunde höra hur rösten skar sig lite. Grät han?
Jag torkade snabbt av tårarna och gick fram till dörren. Kanske var jag lite hård mot Justin?
Jag öppnade dörren och gick in i Justins famn. Vi kramades länge.

Några timmar senare var jag och Justin inne i hotell rummet. Alexis hade stuckit. Vilket var skönt..
''Jag kommer aldrig sluta älska dig Jasmine. Du är mitt allt'' viskade Justin i mitt öra. Vi låg i sängen, det var mörkt i rummet. ''Jag älskar dig Justin'' sa jag och kysste honom på munnen. Han besvarade den. Han tog sin hand under min rumpa och lyfte upp mig så jag kom i hans höjd. Jag började bli trött. ''Är du trött?'' frågade Justin och jag nickade. ''Okey, godnatt min ängel'' sa justin och gav mig en godnatt kyss. Han var världens finaste. Jag somnade fort därefter.
''Justin, vi ska åka nu'' sa Usher och jag hörde att Justin suckade högt. Han hade sitt ben på mitt låt och sin hand runt min midja. Jag blinkade några gånger och såg att Justin sov fortfarande. Jag skakade lite lätt på honom. ''Justin?'' viskade jag när Usher hade gått. Justin tog täcket och la det över oss. Han drog mig närmare sig och jag lutade min panna mot hans. Han blinkade några gånger och sen kollade han på mig. Han sträckte sig efter att få en kyss utav mig. Jag kysste honom lungt och sen drog av han täcket. ''Jasmine!'' sa justin och log retsamt mot mig. Jag skrattade och gav honom inte täcket. Han hann ifatt mig och kramade mig. Han slängde bort täcket till sängen. ''Vi måste skynda oss, Justin'' sa jag och började skratta lite. ''Måste vi?'' frågade Justin och höjde sina ögonbryn. Han kysste mig på munnen.
När vi var klara och hade checkat ut kom Justin och tog min hand. Vi hoppade in i en stor buss. Det var deras turné buss hade Justin sagt. Vi klev in i den och det var hur stort som helst. Jag och Justin satte oss i soffan. Mamma och Usher skulle snacka lite så dom satte sig någonannanstans. Justins dansare hängde med och hans livvakt. Det var nästan fullt. Ryan och Chaz satt bredvid oss. Justin tog min hand och kramade om den.
Ryan starta på en film ''Zombie land'' skrek Ryan högt. Alla kollade på honom och jag började skratta. När filmen började så la jag mitt huvud på Justins axel och han la sin arm runt mina axlar. Filmen var äcklig, jag hoppade till ibland. ''Är du rädd vackraste?'' viskade Justin i mitt öra. Mina fjärilar i magen började fladdra.
Vi stannade bussen för att tanka. Alla hoppade ut ur bussen för att sträcka på sig. Det var mörkt ute, stjärnorna glittrade på himmelen. Justin och jag satte oss i det torra gräset lite längre bort, vi satte oss mitt emot varandra. ''Jasmine.. jag har en sak till dig'' sa Justin plötsligt. ''Du behöver inte Justin..'' började jag men hann inte fortsatte när han tog fram ett halsband. Det glittrade som stjärnorna, det var ett litet hjärta på det. ''Justin, det är så fint'' sa jag och försökte att inte börja gråta. ''Tycker du om det?'' frågade han och log mot mig. ''Såklart!'' sa jag och kysste Justin på munnen. Justin tog på mig det sen ''Det står True love never dies'' sa Justin och vände mitt huvud mot hans. ''Jag älskar dig!'' sa jag och kysste och krama honom. Vad skulle jag göra utan Justin?
Vi gick tillbaka mot bussen och hoppade in. Justin drog med mig till ett rum. Det var ljusa väggar och en spegel i mitten. Det ståg en säng mot kanten. Justin stängde dörren.
Jag tog upp ett svart linne ''Vänd dig om'' sa jag och Justin vände sig om. Jag tog av mig shortsen och linnet. När jag ståg i bh och trosor så kände jag några armar runt min midja. Justin drog mig mot sängen och la mig sakta ner, sen tryckte han sina läppar mot mina läppar. Kyssen var passionerad, men snabbt gick kyssen till hångel. Justin låg över mig men snabbt lyfte han mig så jag låg över han. Hans händer var på min rumpa, men efter ett tag så tänkte han ta av mig min bh. ''Justin..'' sa jag och han slutade. ''Jag förstår, men jag vill ha dig'' sa Justin och tryckte sina läppar mot mina igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0