Kapitel 24 - And I need your love for my own


Jasmine's perspektiv:
Jag vaknade av att mamma satt i sängen. ''Godmorgon sömntuta, vi är framme i L.A'' sa mamma snällt och strök bort lite hårstrån från ansiktet. Jag log lite, och satte mig upp. ''Vart är Justin?'' frågade jag lät orolig. Jag kollade runt i rummet. ''Han är och äter lunch'' sa mamma och log. Jag la mig ner i sängen igen och drog täcket över mig. Jag gäspade lite och kollade på klockan, den var prick tolv.
Mamma gick ut ur rummet och släckte lampan. Jag la täcket över huvudet och tänkte sova lite till. Men kände att någon la sig över mig. Jag drog av täcket och såg att det var Justin. ''Hey vackraste..'' sa Justin och hans röst lät hes, det var sexigt. Han tryckte sina läppar mot mina. ''Justin.. jag vill inte döda dig med min andedräkt..'' sa jag och tryckte bort Justin från mig. ''Du luktar jätte gott, beuti'' sa Justin lungt och kysste mig igen. Jag la täcket över huvudet och han försökte dra av mig täcket men jag höll i. Jag började och skratta. ''Justin, vi ska dra nu!'' ropade Ryan och Justin suckade högt. ''Jag vill inte lämna dig..'' sa Justin och han skulle precis kyssa mig på munnen när Ryan kom in. ''Eyy bro, vi ska dra nu. Vill du hänga med Jasmine?'' frågade Ryan och kollade på mig. Han log lite och jag log snällt tillbaka. ''Om jag får?'' jag kollade på Justin och han log brett. ''Såklart du får!'' sa Justin och kysste mig på munnen. ''Nice, kom snart'' sa Ryan och gick ut. Jag skrattade och Justin lyfte upp mig från sängen, han tryckte sina läppar mot mina.

Några timmar senare:
Jag satt på en stol och hörde när Justin tränade på en låt, Overboard. Han skulle vara ett förband åt mamma och usher ikväll. Justin kollade på mig, han gick ner från trappan och kom fram till mig. Han tog upp mig på scenen medans han sjöng.



Våra ansikten var nära varandra, när låten var slut började alla att applådera. Jag började rodna lätt och Justin tog min hand och kramade den mjukt. Jag log mot han och luta mitt huvud mot hans axel.

Justin's perpsektiv:
När jag hade sjungt klart låten så rodna Jasmine lite, hon var så vacker. Jag hade en sån tur att ha en flickvän som henne.
Jag kom på en bra idé, att hon kunde sjunga med mig till denna låt. ''Jasmine?'' viskade jag i hennes öra. Jasmine vände sig om mot mig, och hennes ögon gjorde mig ordlös. ''Vill du sjunga med mig i denna låt?'' frågade jag och log. Jag kramade hennes hand fortfarande. Jasmine började le, sen såg hon nervös ut. ''Men..'' började hon, men jag hann avbryta. Jag tog hennes hand i ett litet hårdare grepp och vi sprang till Usher.
''Får Jasmine sjunga med mig till denna låt?'' frågade jag och log mot Usher.

Jasmine's perspektiv:
När Justin hade frågat mig om jag ville sjunga med honom till Overboard, så blev jag både glad, för jag älskar att sjunga. Men jag blev också lite rädd, tänk om dom tycker jag är dålig?
Justin tog min hand och sprang till Usher. ''Får Jasmine sjunga med mig till denna låt?'' frågade han och jag blev ännu nervösare.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt för sen uppdatering, har vart i skolan och ätit lite..
men här får ni ett iallafall, och nu är det helg!! så var beredd att ni kommer få massa noveller :) hihi.
kommentera! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0