Kapitel 25 - Me and you


Jasmine's perspektiv:
''Men såklart hon får sjunga med till denna låt, vill du det Jasmine?'' frågade Usher och log ett brett leénde.
Jag blev jätte glad och log stort ''Klart!'' sa jag. Jag och Justin kramade varandra och kysstes. Usher harklade sig och vi började skratta. Jag tittade bak och såg att mamma kom, jag gick fram till henne. Mamma log stort ''Jag har hört nyheten. Jag är så stolt över dig, gumman!'' sa mamma och krama om mig, jag kramade om henne också. Vi gick till Justin och Usher, ''Hej Justin'' sa mamma och log mot han. Jag gick fram till Justin och tog hans hand och luta mitt huvud mot hans axel. ''Hej Carrie'' sa justin och log mot mamma. Han luta sitt huvud mot mitt huvud.

Det var en timme till konserten skulle börja och jag skulle börja fixa mig. Jag och mamma gick in till en logé, Justin skulle också fixa sig. ''Hej, du måste vara Jasmine?'' sa en kille i tjugoårs åldern, han var rätt så lång och hade bruna ögon, och brunt hår. Han måste vara sminkösen. Jag nickade och log mot han. Vi gick och satte oss i en av stolarna. Han började sminka mig sen valde han ut ett par svarta byxor med lite paljetter på sidorna, sen ett svart linne. Han lockade mitt hår och sen fick jag kolla i  spegeln. Jag såg bra ut!
Mamma var också klar, vi gick ut till Justin och Usher. Justin såg mig och började le, han gick mot mig och kysste mig på munnen. ''Du är så fin'' sa Justin och log. Jag kände att jag började rodna.
''Vi ska börja nu!!'' ropade en kvinna. Justin tog min hand och vi började små springa till scenen. ''Du klarar det här. Jag älskar dig'' sa Justin och kysste mig snabbt på munnen, sen kom en kille till mig och sa att jag skulle gå ut på scenen. Jag klarar det här, tänkte jag... Sen började låten. Jag sjung på och jag var faktiskt nöjd, jag såg skyltar där det ståg ''Jasmine, jag älskar dig!''. Sen kom Justin ut på scenen.



När låten slutade lutade vi våra pannor mot varandra.



Sen krama han mig och pussade mig på munnen. Publiken började skrika ännu mer. Jag vinkade och gick av scenen.
Justin ksulle sjunga några låtar till. När jag var bakom scenen andades jag sakta ut. Usher sprang fram till mig och krama om mig lätt. ''Du var sjukt bra!!'' sa Usher och log. ''Tack, det var sjukt roligt!'' sa jag och log mot honom. Han la sin hand över min axel och sen gick han. Jag vände mig om och hörde att Justin sjung Somebody to love. Jag såg att han hoppade på scenen och dansade.
När han var klar så kom han fram till mig och tryckte sina läppar mot mina. Jag kände att han var svettig men det struntade jag i. Mina fjärilar i magen började växa mer och mer varje gång han tryckte sina läppar mot mina.

--------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt för den långa väntetiden.... Men jag kollade på någon film igår och orkade inte skriva efter det för då var klockan 00.30, men nu får ni massa noveller! :D
kommenteraaaaa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0