Kapitel 26 - She is my number one



Jasmine's perspektiv:
Jag och Justin var påväg till deras konsert buss, vi höll varandra i handen. SOm tur var var det inga paparazzi här. Jag gäspade lite och vi hoppade in i bussen, det var bara vi här. Han drog mig till soffan och vi satte oss där.
''Vill du se film?'' frågade Justin och tog sitt ansikte nära mitt. ''Om du vill..'' sa jag och tryckte försiktigt mina läppar mot hans. 'Vill.. du... så... vill... jag'' sa han mellan kyssarna. Jag började skratta och puttade bort honom lite. Han gick mot hyllan och valde ut en film. ''Vilken blev det?'' frågade jag och log. ''The Ring 2'' sa Justin, jag höjde mina ögonbryn ''Justin..'' sa jag och la mig ner i soffan med kudden över huvudet. Justin började skratta och la sig på mig och startade filmen. Jag tog mina armar runt hans nacke och han la sitt huvud på mitt ansikte.
''Justin..'' sa jag igen och skrattade. Han tog upp sitt huvud och kollade rakt in i mina ögon med sina hasselnöts bruna ögon. När filmen var slut gick jag och Justin in i hans sovrum. Han stängde dörren och jag la mig undertäcket. Justin la sig bredvid mig och mina ögonlock blev tunga. Han kysste mig löst på munnen och jag besvarade den. ''Godnatt älskling..'' sa han och jag la mig tätt intill Justin och så somnade jag.

Justin's perspektiv:
När Jasmine somnade så la jag min hand på hennes midja och min panna mot hennes panna. Jasmine var den ända för mig och jag älskade hennes överallt annat. Mina ögonlock blev tyngre och tyngre. Jag blundade sen somnade jag fort.
Jag vaknade nästa morgon av att solen lös in, jag kollade på klockan den var sex på morgonen. Jag sukade högt, och kollade på Jasmine. Hon sov så sött, hon andades lungt. Jag skakade lite på henne och hon blinkade några gånger. ''Hur mycket är klockan?'' viskade hon trött. '''Halv sex'' sa jag och hon suckade. Hon skulle precis vända sig men jag hann dra in henne i min famn. ''Var vaken med mig älskling..'' sa jag och pussade henne på pannan. Jasmine började skratta sitt underbara skratt. Jag kysste henne och hon besvarade kyssen. Hon tryckte sig ännu närmare mig. Sen tryckte hon mig bort lite, jag blev orolig. ''Gjorde jag något fel?'' frågade jag och kände att min röst var darrig. ''Nej då.. Jag vill sova'' sa Jasmine och kysste mig på läpparna igen. Hennes läppar var mjuka och lena.
Hon la sitt huvud på min bröstkorg och somnade om. Jag somnade om strax efter.

-----------------------------------------------------------------------
Nu fick ni ett kort kapitel :) men det gör väll inget? Ni kommer få mera!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Asså du skriver så sjukt bra! Vill ha mer mer!!! Varför har du sutat skriva?? Jag ger inte upp hoppe och kollar in din blogg varje dag ihop om att du skrivit! HOPPAS HOPPAS HOPPAS HOPPAS DU SKRIVER SNART FÖR DU ÄGER PÅ ATT SKRIVA TJEJEN!

2012-02-04 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0