Kapitel 27 - This is love

Jasmine's perspektiv:
Jag vaknade senare samma dag. Justin låg inte i sängen, så jag sträckte på mig och satte mig långsamt upp. Jag kollade mot klockan den visade prick tre på eftermiddagen. Jag tog upp borsten och borstade snabbt håret. Jag gick ut till dom andra i linne och trosor. Justin satt och pluggade, när han fick syn på mig började han att lé stort. Han gick upp mot mig och gav mig en kram och tryckte sina mjuka läppar mot mina. ''Justin!'' sa hans lärare. Justin tog min hand och vi gick och satte oss framför läraren. ''Hej, kan du gå och titta på tv? Justin tappar sin koncentration när du är här..'' sa läraren och log försiktigt. ''Okej'' sa jag och Justin suckade högt. Jag släppte Justins hand och gick och satte mig vid teven. Det var inget bra på teven, jag tittade runt i bussen men ingen syntes till. Förutom Justin och hans lärare som satt i köket.
Jag la mig ner i soffan och tog en kudde under huvudet, jag var fortfarande trött. Jag blundade och somnade fort.
Jag vaknade en stund senare av att Justin strök mig på ansiktet. Jag blinkade några gånger och såg att han log mot mig ''Hej beutiqueen'' sa Justin och strök bort lite hår från ansiktet. Mina kinder började bli varma, jag la mig åt andra hållet mot soffans ryggstöd. Justin la sig bakom mig och la shm arm runt mig mage. Justin kysste mig på nacken och det kittlades. Mina fjärilar i magen växte som vanligt. Han började skratta. Jag vände mig mot hans håll och strök mitt finger runt hans ansikte. Justin tog sin hand på min rumpa. ''Justin, ta bort handen'' sa jag och skrattade. Justin log brett och tog bort den sen. Han la handen på min höft istället, han lyfte upp sitt ben på mitt lår. Sen drog han mig tätt intill han. Sen tryckte vi våra läppar mot varandras. Hans kyss var ivrig, så passionerat. Jag kunde inte förlora Justin. Någon harklade sig och i satte oss upp fort. Det var Miley.

---------------------------------
Världens bästa ni, här får ni ett kapitel!!
Jag kan tyvärr inte skriva mera ikväll :( p ga att saker har hänt osv.. men ni får massor imorgon!! då kommer spännande saker att hända.... varför kom Miley helt plötsligt? :O
kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0